Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Νέο στρατηγικό σχέδιο επεξεργάζεται η Allianz, με βασικούς άξονες την απλοποίηση της γκάμας των προϊόντων της, την ψηφιοποίηση και τον πελατοκεντρισμό όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του γερμανικού ασφαλιστικού κολοσσού Oliver Baete σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Handelsblatt, τα βασικά σημεία του νέου σχεδίου θα παρουσιαστούν στα τέλη Νοεμβρίου.

Η Allianz θέτει ως βασικό στόχο να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της στους δείκτες πελατειακής ικανοποίησης. “Οταν η Uber ή η JD.com εξετάζουν με ποια ασφαλιστική εταιρεία προτιμούν να συνεργαστούν, θα πρέπει να πουν: Ιδανικά με την Allianz”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Baete.

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι στο παρελθόν, πολλοί πελάτες είχαν εκφράσει παράπονα ότι η προϊοντική “παλέτα” της μεγαλύτερης ασφαλιστικής εταιρείας της Ευρώπης είναι υπερβολικά μεγάλη. “Θέλουμε να προσφέρουμε πιο συνεκτικά και πιο ευκολονόητα προϊόντα”, σημείωσε χαρακτηριστικά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ