Καταγράφεται η διαφημιστική δραστηριότητα στην πλέον ανερχόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης
Tο AdReport.com, η κορυφαία πλατφόρμα καταγραφής της διαφήμισης στο internet, ανακοίνωσε σήμερα την ενσωμάτωση του TikTok στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που καλύπτει.
Μετά την πλήρη κάλυψη του Display από το 2012, του YouTube, του Facebook, του Instagram, του LinkedIn και των διαφημίσεων Out-Of-Home, οι συνδρομητές του AdReport μπορούν πλέον να ενημερώνονται και για τις διαφημίσεις στο TikTok, είτε αυτές είναι post εταιρειών είτε αναφορές σε brands από influencers.
To TikTok, το ταχύτερα αναπτυσσόμενο μέσο κοινωνικής δικτύωσης με περισσότερο από 1 δισ. ενεργούς χρήστες κάθε μήνα, αποτελεί σημαντικό τμήμα της στρατηγικής marketing όλο και περισσοτέρων εταιρειών. To AdReport ανέπτυξε έναν πολύ εξελιγμένο αλγόριθμο για την παρακολούθηση τόσο των διαφημιζομένων όσο και εκατοντάδων influencers, ο οποίος, σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας Ηλία Τουτουδάκη, θα βελτιώνεται συνεχώς το επόμενο διάστημα. Ο κ. Τουτουδάκης πρόσθεσε ότι «με την ενσωμάτωση του TikTok οι συνδρομητές μας έχουν μια 360ο εικόνα της διαφημιστικής δραστηριότητας οποιασδήποτε εταιρείας ενώ παράλληλα ενημερώνονται και για τη δραστηριότητα των influencers στη χώρα μας, με πλήθος κατατοπιστικών πινάκων και στατιστικών».
Όπως συμβαίνει και με τις υπόλοιπες ενότητες του AdReport, στο TikTok μπορεί να γίνει αναζήτηση ανά ημερομηνία, διαφημιζόμενο, influencer, κατηγορία και όλες οι πληροφορίες να εξαχθούν εύκολα σε μορφή εικόνας, video, excel κ.α. Δείτε περισσότερες πληροφορίες για τη νέα ενότητα εδώ.
Για δωρεάν demo της πλατφόρμας, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το sales@adreport.com και το τηλέφωνο 211-4100551.