Στην ομιλία του με τίτλοPersonalization at scale & Customer Feedback Management” στο 10th DBFO23, ο κ. Κωνσταντίνος Τσιπτσής, Assistant General Manager – Advanced Analytics & Campaign Management, Eurobank, επεσήμανε ότι το σημαντικότερο είναι «να έχουμε μεγάλο μερίδιο στον πελάτη μας. Να είμαστε η βασική του τράπεζα. Απαιτείται προσωποποίηση. Σαν να τους γνωρίζουμε έναν προς έναν. Να μπορούμε να προσφέρουμε στον κάθε πελάτη το κατάλληλο μήνυμα, προϊόν ή υπηρεσία».

Στο πλαίσιο αυτό αναφέρθηκε στη σπουδαιότητα του Recommendation Engine (τον κεντρικό εγκέφαλο κάθε οργανισμού). Με τον τρόπο αυτό αναφέρθηκε ότι δημιουργούνται προσωποποιημένες καμπάνιες ενημέρωσης και πώλησης, ενώ μετρώνται και τα επίπεδα αποτελεσματικότητας.

«Όταν εφαρμόζεται σωστά η AI τα αποτελέσματα είναι πολύ ενθαρρυντικά. Υπάρχει πολύ μεγαλύτερη ανταπόκριση όταν η επικοινωνία γίνεται με προσωποποιημένο τρόπο», ανέφερε.

Σημαντικό επίσης αναφέρθηκε ότι είναι και το feedback: «Να ακούμε την φωνή των πελατών».

Όπως ο ίδιος ανέφερε, στην Eurobank πραγματοποιείται άντληση πληροφοριών από όλα τα κανάλια και ανάλυσή τους. «Αντλούμε τουλάχιστον 200 χιλ. ερωτηματολόγια τον χρόνο από τους πελάτες μας και προωθούμε τα αποτελέσματα στα ενδιαφερόμενα τμήματα.

Η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης θα αλλάξει τον επαγγελματικό προσανατολισμό τα επόμενα χρόνια» τόνισε ο κ. Τσιπτσής.

ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ/PHOTOPRESS Θ&Α ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΙ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ